22 Nisan 2016 Cuma

Rival De Loop Yüz Temizleme Fırçası


Rival De Loop Yüz Temizleme Fırçası

     Selam,
Bugün sizlere cilt bakımının temel taşlarından biri olan cilt temizliğinden ve bu adım için Rossmann larda satılan Rival De Loop markasına ait yüz temizleme fırçasından bahsetmek istiyorum. Zira ayrıntılı şekilde bahsedecek kadar kullandım ben bu ürünü.


Rival De Loop Yüz Temizleme Fırçası
        Bu Yüz Temizleme Fırçasını alırken çok fazla ümitli değildim. Manuel olan fırçaları kullanıyordum zaten evvelinde. 2 adet kalem pil ile çalışan bu minik ama kullanışlı alet benim cildimde gözle görülür güzel bir etki yarattı gerçekten. Gördüğünüz kutusunun içinde, 2 adet hassas ciltler için olan özel fırçası ve 2 adet de normal ciltler için olmak üzere toplam 4 adet fırça bulunuyor. Ben kullanıma hassas ciltler için olan fırça başlığı ile başladım. Resimde ters çevrili olan da şu an benim kullandığım fırça :) Beyaz olan diğer başlıklar normal ciltler için olan henüz hiç kullanılmamış fırçalar. 


Yüz Temizleme Fırçası Rival De Loop

     Ben bu ürünü gün aşırı veya 2 günde bir kullanıyorum. Bu şekilde kullanmamın nedeni ise hem cildimi yormamak, hem de cildimin kurumasını engellemek. Çünkü bu tarz ürünleri her gün kullanmak cildi yoracağı gibi cildin ekstra kurumasına da yol açar. Cilt tipine uygun her hangi bir temizleme jeli ile uygulama yapabilirsiniz. Benim kullanım şeklim ise; bir makyaj temizleme mendili veya makyaj temizleme suyu ile makyajımın kabasını aldıktan sonra yüzümü iyice ıslatıyorum.Cilt tipime uygun temizleme jelini Rival de loop yüz temizleme fırçasının üzerine bir miktar döküyorum. Bu noktadan sonra dikkat etmemiz gereken en önemli husus kesinlikle cilde baskı uygulamamak ve gayet naif hareketlerle yukarı yukarı (yer çekimine karşı uygulama yapmak kırışıklıkların oluşmasına engel olacaktır),yüzümüzün genelindeki uygulama 30 saniyeyi geçmeyecek şekilde, adeta masaj yapıyormuşcasına bir uygulama gerçekleştirmek. Haftada 1 defa da peeling uygulaması için kullanıyorum ben bu fırçayı. Fırça başlıkları o kadar yumuşak ki, çizme, tahriş gibi bir sorunla karşılaşmadım ben. Bir güzelliği de şu ki, fırçaların tümünü kullanıp eskittiğinizde yine Rossmann'larda yedek fırçalarının satılıyor olması. 2 yada 3 aydır düzenli kullanmama rağmen, satın aldığım zaman içinde olan pilleri hala kullanıyorum. Cildimi gerçekten derinlemesine temizleyip arındırıyor.Muadillerine göre uygun fiyatlı olması da başka bir güzel yanı. Sanırım şu anki güncel fiyatı 45 TL idi.
     Kullanıp yorumladığım bir ürün yazısının daha sonuna geldim. Cildinizi ve kendinizi bol bol şımartın. Mesela bu ürünü deneyerek başlayabilirsiniz buna ;) Hep bakımla kalın. Sevgiler...
     




12 Nisan 2016 Salı

VERNEL MAX TAZE GÜL KONSANTRE ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI


     Güneşli günlerin geldiği Ankara'dan herkese selam olsun. Havaların güzel gitmesini fırsat bilen Feride, buraları birazcık ihmal etse de telafi edeceğim merak etmeyin.
     Kısacık bir girizgah yaptıktan sonra konunun özüne dönecek olursak; sizlere daha evvelden de kullandığım bir marka olan fakat trnd projesi sayesinde Max serisi ile tanışma fırsatı bulduğum Vernel Max Taze Gül Konsantre Çamaşır Yumuşatıcısından bahsedeceğim.


@seplali
Vernel Max Taze Gül Konsantre Yumuşatıcı
      Giysilerimizdeki yumuşaklık ve ferah koku zannediyorum ki hepimiz için önemli. Bir yumuşatıcı için en önemli faktörler benim için bunlar olsa bile, yumuşatıcıların; hem  çamaşırların renklerinin solmasını önlemesi, hem daha kolay ütülenir hale getirmesi hemde hızlı kurumasını sağlaması da bir o kadar önemli faktörler. Vernel Max tüm bu saydığım özellikleri yerine getiriyor.


Vernel Max Konsantre Yumuşatıcı

     Vernel'in, 1976 yılında ''Vernelleyin yumuşacık olsun,Vernelleyin mis gibi koksun'' sloganıyla çıkış yapan Türkiye'nin ilk çamaşır yumuşatıcısı olduğunu biliyor muydunuz? O yüzden çoğumuzun eskiden beri aşina olduğu bir marka yani. Yenilenen konsantre Max serisi ferahlık incileri, her dokunuşta ferah kokuları serbest bırakır. 8 haftaya kadar kalıcı koku vaadi olsa bile itiraf etmek gerekirse bu kadar kalıcı bir koku söz konusu değil. Bunun dışında kokusu çok şahane,çamaşırların daha çabuk kurumasını sağlaması ve çamaşırların ütüye hazır hale geliyor olması da ekstrası adeta.

     Severek kullandığım bir marka olan Vernel projesinde yer almak benim için güzel bir deneyim oldu. Bir çok arkadaşımla anketler yaptık, fikir alışverişinde bulunduk. Bana bu imkanı verdiği için trnd 'ye bir kez de buradan teşekkür ederim. Yazacaklarım şimdilik bu kadar. Herkese ferah kokulu günler dilerim. ;)



4 Nisan 2016 Pazartesi

İpana Luxe Perfection Beyazlatıcı Diş Macunu yorumlarım

Doğru makyaj, dolgun kirpikler, bakımlı bir cilt, hacimli saçlar… En önemlisi de beyaz dişlerle sağlıklı, güzel bir gülümseme! Bu yüzden diş bakımına ve beyaz olmasına oldukça özen gösteriyorum. Sürekli yeni ürünleri deneyimlemeyi de seviyorum. Burada raflarda gözüme çarpan ve Amerika’nın en büyük diş macunu markası olan Crest aslında Procter and Gamble’ın Türkiye’de sunduğu İpana markasıyla tamamen aynı içeriklere sahipmiş. Dünyada ilk defa beyazlatıcı bantları üreten bir marka olduğu için 3 boyutlu Beyazlık ailesi oldukça ilgimi çekti. Son zamanlarda market alışverişine gittiğim her mağazada ve televizyonlarda sıklıkla İpana’nın yeni ürünü olan Perfection’a denk gelince ve özellikle 3 günde %100’e kadar lekesiz iddasını duyunca denemek istedim ve hemen aldım.

İpana’nın en hızlı ve en güçlü beyazlatıcı diş macunu ünvanına sahip bu diş macunu ile deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Diş hekimimin de daha beyaz bir diş için önerdiği İpana 3D White Perfection ile güvenle, bembeyaz gülebiliyorum.

Perfection diş macunu 3 Boyutlu Beyazlık ailesinin en ileri ve etkili beyazlatıcı diş macunu teknolojisini içeriyor. Böylece diş minesine zarar vermeden sadece 3 günde diş yüzeyindeki lekeleri %100’e kadar etkin biçimde çıkarıp ve bembeyaz bir gülümsemeye sahip olmamızı sağlıyor.

Performansına gerçekten çok şaşırdım. Etkisi inanılmaz! İlk kullanımdan itibaren bile diş yüzeyindeki lekeleri çıkarma etkisini farkediyorsunuz. Keskin nane tadıyla ferahlığı sağlıyor, böylece uzun süre ferah bir nefese de sahip oluyorsunuz. Beyazlatma etkisi bu kadar iyiyken diş mineme hiç bir zarar vermediğini bilmek de çok güzel.

Procter and Gamble’ın tüm dünyada pazara sunduğu en gelişmiş beyazlatıcı diş macunu olan 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Perfection İpana ile Türkiye’de de raflarda yerini aldı. Denediğinizde bana hak vereceksiniz:) Kullanmadan kesinlikle inanmazdım, deneyince etkisini gördüm ve mükemmel sonuç aldım.

Tam bir bakım sağlamak için aynı ailenin Oral-B 3D White Luxe ağız bakım suyunu da kullanıyorum. O da diş macunu ve fırçasının ulaşamadığı alanlardaki lekeleri bile çıkararak uzun süre, keskin bir ferahlık sağlıyor.

Unutmadan küçük bir not ekleyeyim; P&G ve İpana ürün performansına o kadar güveniyor ki, memnun kalmazsanız paranızın 2 katını iade ediyor. Bu nedenle beyazlatıcı etkisini kendiniz de görün diye bence gerçekten denemeniz gereken bir ürün.

Ürünü satın almak isterseniz tıklayınız!

P.S. Bana bu bilgiler yetmedi, ağız ve diş sağlığı üzerine daha çok şey merak ediyorum diyenleri aşağıdaki siteye alalım.  
http://www.agizbakimuzmani.com/

#ipanaperfection  #gülüşünügöster

İçerik Kaynak: http://kokoshgirl.com/
Video Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=B7MDJzarokU

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.