14 Temmuz 2015 Salı

HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY

     Herkese bol gülücüklü Merhabalar Efendim
Güzel arkadaşlarım Kozmetik SandığıMakyaj Telaşı ve Ekima10 beni güzel bir projeye dahil etmişler sağolsunlar. Yabancı bloggerlar tarafından başlatılan bu etkinliğe bende 15 tane blogger arkadaşımı davet edeceğim.

     Projedeki amaç 'link build-up' olarak geçiyor bu tür yazılara konulan blog linkleri sayesinde google arama motorunda yüksekmenizi sağlıyor
Format nedir?  : yazısını yayınlayıp sizi bu davet eden kişiyi mutlaka blog yazısına linkini dahil etmelisiniz (yani benim) bende sizi blogumda yazdığım yazıya linkinizi dahil edicem kimse karşılıksız birşey yapmamış olucak
Faydası: blogunuza gelen dışarıdan linkler sayesinde google arama motorunda blogunuz dahada yukarı taşınır 15 kişi davet ederseniz 15 kaynakta blogunuzun linklenme söz konusudur buda süper bir olay

       Hemen kendi cevaplarıma geçecek olursam ;)

1. En sevmediğin özelliğin / özelliklerin
Valla hangi birini deyim bilmiyorum ki :) Çok fazla takıntılıyım ve insanlara haddinden fazla değer veriyorum. Bu yüzden çok inciniyorum.

2. Takıntıların var mı? Varsa neler?
Var hemde çok. Mesela her hangi bir yere gittiğimde nerede oturduysam orayı terk edene kadar orada oturmam lazım yada bir alışveriş sırasında ilk dokunduğum şeyi almak gibi...

3. Yaptığın en çılgınca şey?
Henüz 8-9 aylık evli iken elektrikli motorla gece yarısı sokaklarda tur atmıştım. Polis sorguya çekmişti sonra :) Fazla özele girmeden en çılgını bu diyelim ;)

4. Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var mı?
Bilmem güzel şiir yazarım güzel de okurum. Kalemim kuvvetlidir mesela. Bunlar başarıdan sayılır mı bilmem ama...

5. Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı?
Yalnız kalmak ve müzik dinlemek. Sakinleşene kadar kimseyle muhatap olmam. Eşim bile kaçar benden.

6. “Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim” dediğin bir ünlü var mı? (Türk / Yabancı farketmez)
Asla. Hayatımın ünlüsüyle evliyim ben zaten. Yine dünyaya gelsem,yine aynı adamla evlenmek isterim. 

7. Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı? (Obje, hareket, kişi vesaire her şey olabilir)
Genç kızlığımdan beri sakladığım bir tane şeker yüzüğüm ve Fatma Ana'nın eli kolye var. Kolye kırıldı ama hala saklıyorum. Benim 13-14 sene önce aldığım Fatma Ana eli kolyeleri şimdilerde moda oldu.

8. Hayalindeki meslek ve nedeni?
Gazeteci olmak çok isterdim. Yazmayı ve okumayı çok seviyorum. Birde Haber peşinde koşmanın heyecanı bambaşka diye düşünüyorum. 

9. Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey ne?
Valla öyle değişik bişey yapmam yani kimseye söylenmeyecek :) Şarkı söylerim sadece.

10. En sevdiğin film/ler?
En sevdiğim fim eşimle yeni evli olduğumuz dönemde vizyona giren ve evlendikten sonra gittiğimiz Brad Pitt'in Truva filmidir. Koyu bir Brad hayranı değilimdir ama aksiyon filmlerini seviyoruz eşimle. 

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?
Saçma sorulara tahammülüm yoktur. Özel olmadığı sürece her soruya da açığımdır. Neydi o laf, herkes kimsenin hayatına karışamaz mı, kimse herkesin hayatına karışamaz mı her neyse işte o mantalite :)

     Benim cevaplar aynen bu şekildeydi. Cevaplarını merak ettiğim arkadaşlarımı da bu etkinliğe davet ediyorum. Hadi bakalım :)


     Davet ettiğim arkadaşlar lütfen yazının başında benim sayfamın linkini vermeyi unutmayın!

http://eseninguncesi.blogspot.com.tr/
http://bitavsiyemvarr.blogspot.com.tr/
http://kahveyanimakyaj.blogspot.com.tr/
http://susyology.blogspot.com.tr/ http://madamoje.blogspot.com.tr/
http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/
http://pembedunyamm42.blogspot.com.tr/






3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım okurken çok keyif aldım 💕😘☺️

    YanıtlaSil
  2. Güzel proje tatilde Olduğum için katılamadım ;(

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler canım katılım için :)

    YanıtlaSil